Pieszo przez polskie wybrzeże

poświęcone ogłoszeniom nt. imprez
ODPOWIEDZ
kopandik
Nowicjusz
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kopandik » 27 cze 2009, 21:02

Witam,
Jestem studentem i postanowiłem, aby te wakacje przybrały nieco inną formę. W połowie sierpnia planuję przejść na pieszo wybrzeże, zaczynając na Świnoujściu a kończąc na Krynicy Morskiej. Zatem zwracam się do was Szanowni Harcerze:) o ewentualne wskazówki, o których zaraz wspomnę. Zwróciłem się do was, gdyż stwierdziłem, że na tym forum uzyskam niezbędne mi informacje. Głównie interesuje mnie czy wędrówka po plaży znacznie utrudni mi dojście do celu. Ciekawi mnie również ile km pokona wysportowany człowiek o dosyć dobrej kondycji, w ciągu ok 7 godzin (zakładając, że tyle czasu spędzałbym dziennie na marszu). Co jeszcze? Sam nie wiem. Do tej pory przeglądałem zdjęcia satelitarne plaż i zbierałem informacje o polach namiotowych na całej długości trasy. Jestem totalnym amatorem pochodzącym z rodziny o tradycjach harcerskich, jednak nie udzielam się w zhp. Liczę na to, że ktoś z was trochę mi pomoże. W każdym bądź razie jestem tak zafascynowany ta podróżą, że nawet ciągle sztormy nie przeszkodzą mi w dojściu do celu!
Pozdrawiam
Bartek Adamowski

Maciek P
Stały bywalec
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Maciek P » 27 cze 2009, 21:28

A kiedy idziesz? Bo moja drużyna w ostatni tydzień sierpnia zasuwa od Gdyni do Krynicy. Jest to drugi etap wyprawy polegającej na obejściu granic Polski. Moglibyśmy połączyć siły.
Maciej Pietraszczyk 503-664-824
hsg@zhp.pl; maciej.pietraszczyk@strazgraniczna.pl

Nad sruby korouhev zavlála, to v¹ak neznaèí, ¾e je tam sláva,
v¹em vìrným poka¾dé nesmírnou sílu a jednotu dává,
ve znaku kalich, v kalichu víra, jen pravda vítìzí, v pravdì je síla.

cdx
Nowicjusz
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: cdx » 09 sie 2009, 19:31