Znaleziono 68 wyników

autor: kasiasz
06 maja 2006, 17:46
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Trasa nr 7 - "czeska"
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 10616

dziekuje za informacje...zawsze sie przyda...:P.....


a mam jeszcze pytanie ..
ile wynosi limit na trasie...??????
znaczy sie ile osób czy paroli może być na trasie...:)

pozdro....
autor: kasiasz
05 maja 2006, 19:15
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Trasa nr 7 - "czeska"
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 10616

o siema co tam słychować.... ty to my może na tą samą trase sie wybierzemy jak za starych dobrych 04 roku czasów..... bo tak jakoś fajnie było.... i tak ogólnie to powielam pytanko kolegi... co z ludziemi bez dowodu nie to żebym miała kogoś bez... bo coś sie u mnie szykuje że wszystcy będą pełnoletn...
autor: kasiasz
29 kwie 2006, 11:04
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Trasa nr 7 - "czeska"
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 10616

fajnie:) już jedna .....:)
a co z resztą???
autor: kasiasz
27 kwie 2006, 18:29
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Zajecia programowe
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4127

dziekuje bardzo:)
jestem bardzo wdzieczna...:)

pozdrowionka z Suwałk...:)
autor: kasiasz
25 kwie 2006, 08:53
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Zajecia programowe
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4127

dziekuje bardzo...:)

pozdrowionka:)
autor: kasiasz
17 kwie 2006, 20:45
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Zajecia programowe
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4127

i ja mam takie małe pytanko ale troche z innej beczki ale tez w sprawie watry.. czy jest mozliwość by jechał patrol składający sie z 4 osób????????? i w związku z tym idzie kolejne czy koniecznie w takiej sytuacji <jeśli taki skład może przyjechać> robienie dwuch zajęć?? czy może istnieć od tego jak...
autor: kasiasz
27 mar 2005, 19:46
Forum: Wędrownicy
Temat: Mundury dla wędrowników
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 2820

Moim skromnym zdaniem....Mundur to nie choinka i nie powinien być zbytnio obładowany wszystkim "dziwnymi rzeczami"... I sądzę, że naramiennik wystarczy..... A poza tym to biorąc pod uwagę wszystkie realia naszego świata.... I mieszkania na prowincjach.... To by nic nie dało- tylko by zróżnicowało i ...
autor: kasiasz
26 mar 2005, 17:56
Forum: HSG/HSRD/HSP
Temat: Obóz drużyn HSG/HSP
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 4670

no dla mnie normalnie BOMBA!!!! fffajnie że bedzie cos znowu bo ja sie ciesze i wiem bo rok temu byo fffffffajnie.....no i mam nadzieje ze sptkamy sie wtakim smaym lub nawet wiekszym skaadzie w tym roku.......ibo naprawde juz to w kościach czuje że bedzie cool, trendi, style, jazzy, fashjonable........

Wyszukiwanie zaawansowane