I Rajd Harcerski „Be Prepared” - 29.05 – 3

poświęcone ogłoszeniom nt. imprez
ODPOWIEDZ
Stawik
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 26 mar 2008, 10:32
Lokalizacja: 100 DW "Agger Lupinus"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Stawik » 13 maja 2009, 09:52

I Rajd Harcerski „Be Prepared”
29.05 – 31.05.2009

100 Wielopoziomowa Drużyna Harcerska “Agger Lupinus”
Hufiec Ziemi Tarnogórskiej im. Powstańców Śląskich


CELE RAJDU:

- popularyzacja harcerskiego stylu spędzania wolnego czasu;
- integracja środowisk harcerskich, nawiązywanie nowych znajomości oraz odnawianie starych;
- poznawanie walorów turystyczno-krajoznawczych Powiatu Tarnogórskiego;
- możliwość sprawdzenia swoich umiejętności z technik harcerskich;

TRASY RAJDOWE:

- Trasa I – Piesza
- Trasa II – Rowerowa
UWAGA! Miejsce Startu zostanie podane drogą mailową przy potwierdzeniu kwalifikacji;

ORGANIZATOR:

- 100 Wielopoziomowa Drużyna Harcerska „Agger Lupinus”

KOMENDA RAJDU:

Komendant Rajdu: Przemysław Stawicki HO
Z-ca Komendanta Rajdu: phm. Jolanta Wysocka HR
Oboźny Rajdu: Arkadiusz Gesner
Kwatermistrz Rajdu: Małgorzata Gałęcka HO

TERMIN I MIEJSCE RAJDU:

- termin: 29 -31 Maja 2009 roku;
- miejsce: Powiat Tarnogórski;

UWAGA! Rajd odbędzie się bez względu na pogodę!

WARUNKI UCZESTNICTWA:

- w rajdzie biorą udział patrole (co najmniej 5 osobowe) reprezentujące środowiska harcerskie wszystkich pionów metodycznych;
- każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun, który bierze udział w rajdzie na prawach uczestnika;
- zgłoszenia potwierdza właściwa komenda hufca;
- zgłoszenia prosimy przysyłać wraz z dowodem wpłaty na adres e-mail: 100wdh@gmail.com;
- wpisowe od osoby wynosi: 20 zł (opiekun patrolu powyżej 10 osób jest zwolniony z opłaty);
- wpisowe (z dopiskiem „Rajd Be Prepared”) należy wpłacać na konto hufca:

ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Tarnogórskiej
Adres: Plac 9 maja 1
42-600 Tarnowskie Góry
Konto bankowe: 32 1050 1386 1000 0002 0085 6565
o/Tarnowskie Góry

- zgłoszenie i wpisowe należy złożyć w terminie, nie późniejszym niż: 17 Maja 2009 roku;
- wpisowe po podanym terminie będzie wynosić 22 zł od osoby i będzie można je uiścić na starcie rajdu;
- po dokonaniu zgłoszenia i wpłacie wpisowego Patrol otrzyma potwierdzenie przyjęcia na rajd;
- nie zgłoszenie się patrolu lub uczestnika na starcie rajdu powoduje utratę wpisowego;

ORGANIZATORZY ZAPEWNIAJĄ:

- ciekawy oraz napięty program rajdu;
- herbatę i kawę przez cały czas trwania rajdu;
- ciepły posiłek w sobotę;
- dyplom uczestnictwa dla każdego patrolu;
- plakietki rajdowe;
- nagrody dla najlepszych patroli (sprzęt turystyczny)




ZADANIA PRZEDRAJDOWE:

- prezentacja multimedialna patrolu (min. 20 slajdów);
- chusta waszego środowiska;
- proporzec patrolu 50x30 cm (standard regulaminu musztry oraz ceremoniału harcerskiego);
- piosenka oraz scenka prezentująca wasze środowisko (potrzebna do prezentacji patrolu podczas ogniska integracyjnego);

PLAN RAJDU:

PIĄTEK:

16:30 - 18:00 - Meldowanie się patroli na starcie rajdu;
18:00 - Trasa I;
20:00 - Zakwaterowanie patroli, kolacja;
20:30 - Apel
21:00 - Ognisko integracyjne;
22:30 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta wieczorna, kolacja dla spóźnialskich);
23:30 - Cisza Nocna;

SOBOTA:

08:00 - Pobudka;
08:20 - Zaprawa poranna;
09:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta poranna, śniadanie, przygotowanie do wyjścia na trasę);
10:00 - Trasa II
15:00 - Obiad
17:00 - Zajęcia programowe (pierwsza pomoc, terenoznawstwo, łączność, węzły, warsztaty artystyczne );
19:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta wieczorna, kolacja);
20:00 - Masza Polowa;
21:00 – Ognisko Obrzędowe;
23:00 - Cisza Nocna;

NIEDZIELA:

09:00 - Pobudka;
09:20 - Zaprawa poranna;
10:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta poranna, śniadanie, przygotowanie do opuszczenia obozowiska);
12:00 - Apel


EKWIPUNEK PATROLU:

- namiot
- kuchenka turystyczna;
- kompas/busola;
- coś do pisania;
- ostry nóż lub dłutka do rzeźbienia w drewnie;
- apteczka;
- latarki (biała i czerwona to poruszania się po zmierzchu);
- polisa ubezpieczeniowa;

EKWIPUNEK UCZESTNIKA:

- legitymacja szkolna/ dowód osobisty;
- w miarę możliwości pełne umundurowanie;
- menażka, kubek;
- wyżywienie we własnym zakresie;
- śpiwór, karimata;
- przybory do mycia;
- śpiewniki oraz instrumenty muzyczne;

KONTAKT:

- w razie pytań, wątpliwości podajemy kontakt do Komendy Rajdu:

Przemysław Stawicki HO – Komendant Rajdu
e-mail:dh.stawik@gmail.com; gg: 1974700; tel. 500472960;


DODATKOWE INFORMACJE:

- istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu obozowego (namioty duże typu NS, kanadyjki oraz lateksy);



Najważniejszym prawem obowiązującym na rajdzie jest Prawo Harcerskie. W momencie łamania go Komenda Rajdu ma prawo do dyskwalifikacji Patrolu.
pwd.Przemysław Stawicki HO
Drużynowy 100 Wielopoziomowej Drużyny Harcerskiej "Agger Lupinus"
Szef Zespołu ds. Promocji i Informacji
Hufiec Ziemi Tarnogórskiej

ODPOWIEDZ
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Imprezy”