LILIJKA 160 - Rajd na Orientację

poświęcone ogłoszeniom nt. imprez
ODPOWIEDZ
michalina32
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 09 cze 2002, 23:51
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: michalina32 » 18 mar 2009, 14:51

Szczep 32 Warszawskich Drużyn Harcerskich i Gromad Zuchowych "Knieja"
77 Krąg Instruktorski "Quercus"
Harcerski Klub Turystyczny "Klimat"
zapraszają na
XI Rajd na Orientację Lilijka 160
Miedzeszyn 3-5 kwietnia 2009


Historia
Obecna, planowana edycja RnO “Lilijka 160” jest już jedenastą imprezą na orientację z tej serii.


Pierwsza edycja odbyła się w Chotomowie w kwietniu 1999 roku, kolejna w Aleksandrowie w kwietniu 2000 roku, następna w Józefowie w 2001 roku i w odróżnieniu od poprzednich była imprezą trzyetapową, podobnie jak kolejne, w Wieliszewie w 2002 roku, w Wiązownej w 2003 roku, w Starej Wsi w 2004 roku, w Podkowie Leśnej w 2005 roku, w Celestynowie w 2006 roku, w Regucie w 2007 roku i w Zielonce w 2008 roku.

Impreza posiada rangę wojewódzką i znalazła się w kalendarzu imprez Mazowieckiej Komisji Imprez na Orientację PTTK. Uczestnicy to przede wszystkim harcerze z hufców ZHP Warszawa Praga Płd., Warszawa Praga Płn., Warszawa Wola, Warszawa Żoliborz oraz osoby zrzeszone w PTTK.


Miejsce
Szkoła Podstawowa nr 216 z Oddziałami Integracyjnymi Klonowego Liścia w Warszawie, Miedzeszyn przy ul. Wolnej 36/38.



Termin
3-5 kwietnia 2009 r.


Ranga
Decyzją Mazowieckiej Komisji Imprez na Orientację PTTK – impreza posiada rangę rundy Mistrzostw Warszawy i Mazowsza – najwyższą rangę dla imprezy nieogólnopolskiej


Sztab organizacyjny

hm. Anna Michalina Nowakowska – Komendantka Rajdu, budowniczy tras, 32 WDHiZ
phm. Aleksandra Bereżańska – budowniczy tras, 77 KI "Quercus"
phm. Paweł Marciniak – budowniczy tras, HKT "Klimat"
pwd. Marcin Kułak – budowniczy tras, HKT "Klimat"
pwd. Adam Acher - budowniczy tras, 77 KI "Quercus"
pwd. Ewa Borys - budowniczy tras, 77 KI "Quercus"
pwd. Katarzyna Chrzczanowicz - szef bazy, 77 KI "Quercus"


Kategorie:


TP i TD – trasy bardzo łatwe dla początkujących, bez ograniczeń wiekowych (TP) oraz dla dzieci w wieku do 13 lat (TD), 2 etapy dzienne, patrole do 5 osób, 2 x 2 pkt do OInO

TU i TM – trasy łatwe dla młodzieży w wieku 14-16 lat (TM) oraz dla osób które nie mogą już z racji wieku pójść na TM, ale nie chcą iść na TJ/TZ (TU), 2 etapy dzienne i 1 nocny, patrole do 2 osób, 3 x 2 pkt do OInO

TZ i TJ - trasy średnio-trudne dla osób w wieku 17-19 lat (TJ) oraz dla osób które nie mogą już z racji wieku pójść na TJ, ale nie chcą iść na TS (TZ), 2 etapy dzienne i 1 nocny, patrole do 2 osób, 3 x 2 pkt do OInO

TS - trasa trudna, dla osób w wieku powyżej 19 lat, 2 etapy dzienne i 1 nocny, patrole do 2 osób, 3 x 2 pkt do OinO



Teren.
Leśny.


Mapy.
Topograficzne, do biegów na orientację, o treści modyfikowanej

Zgłoszenia.


Na formularzu zgłoszeniowym, wraz z dowodem wpłaty wpisowego na adres korespondencyjny do dnia 20 marca 2009

a) na adres email wraz ze SKANEM dowodu wpłaty lub
b) na adres pocztowy w wersji papierowej.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Wpisowe:


35 zł od osoby proszę wpłacać na konto:

49 1240 1037 1111 0010 0634 3470
Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
Z dopiskiem “Lilijka 160”


Świadczenia organizatorów:


komplet materiałów startowych dla uczestnika (na trasie TP i TD – dla patrolu);

nocleg w szkole w warunkach turystycznych (własny śpiwór i karimata); OBOWIĄZKOWE obuwie na zmianę;

ciepły posiłek w sobotę;
potwierdzenie punktów do OInO;

protokół dla jednostki po rajdzie;

plakietka dla uczestnika;

nagrody dla zwycięzców w klasyfikacji indywidualnej;

ewentualne inne

istnieje możliwość zakupu koszulki z logo Rajdu w cenie ok. 15 zł; w razie zainteresowania prosimy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zgłoszeniowym

Ramowy program rajdu:

3 IV 2009 – piątek

18.00-22.00 – kwaterowanie uczestników
19.30-21.00 - szkolenie chętnych początkujących i średniozaawansowanych uczestników dotyczące imprez na orientację
21.00-22.30 - kominek dla chętnych
23.30-06.00 – cisza nocna
4 IV 2009 – sobota

08.00 – koniec pracy sekretariatu imprezy i dokonywania zgłoszeń
08.30 – wywieszenie list startowych
08.40 – odprawa techniczna
09.00 – start do etapów dziennych wszystkich tras
14.00-16.00 - obiad
17.00-19.00 – konferencja dla instruktorów ZHP i uczestników TMWiM (prosimy zgłosić swój udział w konferencji na formularzu zgłoszeniowym)/ czas dla drużyn
19.00-20.00 - kolacja
19.00 - wywieszenie list startowych etapów nocnych
20.00 – start etapów nocnych
22.00 - ognisko
24.00 – 06.00 – cisza nocna

5 IV 2009 – niedziela

09.15-10.00 - podsumowanie imprezy, rozdanie nagród
10.00-11.00 – czas na opuszczenie bazy

Postanowienia końcowe.

Ostateczna interpretacja regulaminu zawodów należy do organizatorów. Wszystkich uczestników rajdu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, pod groźbą dyskwalifikacji. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie. Impreza odbędzie się bez względu na pogodę. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu rajdu i poleceń organizatorów. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu – aktualizacje dostępne na stronie internetowej.

Informacje:


Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać:

www.miniurl.pl/lilijka160
hm. Anna Michalina Nowakowska HR

ODPOWIEDZ
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Imprezy”